20 juni 2012

Semester och ledigt

Eftersom jag vet att jag har en trogen samling läsare som följer det jag skriver på min blogg tänkte jag berätta att jag tänker ta lite sommarledigt vilket betyder att det inte kommer dyka upp några inlägg på några veckor.

Det har varit ett intensivt läsår och en hektisk vår, mycket har hänt, mycket har jag gjort och mycket har jag lärt. Att dessutom ha två jobb gör att tiden inte alltid räcker lika långt som jag vill. (Jag arbetar inte bara som lärare utan även som webbredaktör på Nationellt centrum för svenska som andraspråk numera.)

Jag önskar er alla en underbar sommar med en bild på den bukett jag fick av min skola på skolavslutningen:


Vi hörs om några veckor!

ps. Har du något intressant att berätta eller dela med dig av får du mer än gärna maila mig på nyisvenskaskolan@gmail.com